NinjaOne verwelkomt zakelijk visionair Gerhard Watzinger en marketinglegende Hila Nir in de Raad van Bestuur

Watzinger, voorzitter van CrowdStrike, en Nir, voormalig Chief Marketing and Product Officer van ZoomInfo, investeren ook in NinjaOne

Austin, TX – 13 december 2023 – NinjaOne, een toonaangevend IT-beheerplatform voor IT-afdelingen en managed services providers, kondigde vandaag de benoeming aan van Hila Nir en Gerhard Watzinger tot lid van de Raad van Bestuur. Nir is een marketing- en productlegende die ZoomInfo naar de beurs bracht en er een begrip van maakte voor elke B2B-marketeer toen het bedrijf onder haar leiding steeg van $10 miljoen naar $1+ miljard omzet. Watzinger heeft tientallen jaren ervaring in het leiden van bedrijfssoftware en cyberbeveiliging, waaronder het begeleiden van CrowdStrike tijdens haar beursgang en het vormgeven van een van de grootste beveiligingsovernames in de geschiedenis bij McAfee. Nir en Watzinger hebben ook in NinjaOne geïnvesteerd, wat het vertrouwen, de toewijding en het geloof in het bedrijf onderstreept.

“NinjaOne is een opmerkelijk groeibedrijf met een baanbrekend product dat zakelijke waarde levert van de CIO tot de systeembeheerder,” aldus Watzinger. “Het bedrijf is meer dan alleen een productplatform; het belichaamt een visie op hoe IT-afdelingen zouden moeten evolueren. Werk sneller en gemakkelijker. Verminder het risico eenvoudig. En doe dat met als enige doel het succes van de klant.”

“NinjaOne is er voortdurend op gericht om klanten en partners succesvol te maken en daarom hebben ze misschien wel het beste groeiverhaal van alle SaaS-bedrijven waar ik deel van heb uitgemaakt”, aldus Nir. “De passie, integriteit en mogelijkheden bij NinjaOne passen perfect bij mijn ervaring en ik ben verheugd om samen te werken met de leiderschaps-, marketing- en productteams om de volgende golf van succes, innovatie en groei te stimuleren.”

Moderne organisaties draaien op endpoints, maar de complexiteit en het aantal endpoints op de markt neemt razendsnel toe. Om endpoints te beheren op een efficiënte manier die de beveiligingsrisico’s beperkt, zijn IT-teams gedwongen om te vertrouwen op een duizelingwekkend aantal legacy point-oplossingen die het bedrijf in gevaar brengen. Het NinjaOne-platform is ontwikkeld om IT- en MSP-teams te helpen bij het efficiënt beheren, patchen en ondersteunen van alle endpoints. Meer dan 15.000 klanten in meer dan 80 landen werken met NinjaOne om:

• IT automatiseren: 95% van de klanten bespaart tijd door handmatige taken te automatiseren.
  • Kosten besparen: Negen op de tien klanten vervangen twee of meer gereedschappen door NinjaOne (en zeven van de negen vervangen meer dan vier gereedschappen).
  • Risico verminderen: 95% van de klanten verbetert de patchcompliance.*

“Gerhard en Hila zijn uitstekende toevoegingen aan de Raad van Bestuur van NinjaOne. Ze zijn allebei doorgewinterde senior executives die uitgebreide ervaring hebben met en een diepgaand begrip hebben van IT-kopers, go-to-market best practices en het opbouwen van schaalbare groeibedrijven,” zegt Andy Collins, een Managing Director bij Summit Partners die sinds 2018 deel uitmaakt van de Raad van Bestuur van NinjaOne.

Watzinger is voorzitter van de raad van bestuur van CrowdStrike en lid van de raad van bestuur van Invicti Security. Watzinger heeft gedurende zijn carrière verschillende bedrijven geleid als CEO en was Chief Strategy Officer en Executive Vice President bij McAfee. In zijn tijd bij McAfee was hij verantwoordelijk voor een recordomzetgroei en uitbreiding van het marktaandeel en hij was de architect van de overname van McAfee door Intel voor $7,7 miljard in 2011. Watzinger heeft een bachelor in computerwetenschappen van de Universiteit voor Toegepaste Wetenschappen in München, Duitsland.

Nir was Chief Marketing and Product Officer bij ZoomInfo van 2015 tot 2023. Daarvoor was hij Vice President of Marketing van 2011 tot 2015. Bij ZoomInfo bouwde en leidde Nir de marketing- en productstrategie die het bedrijf van $10 miljoen naar $1+ miljard aan omzet bracht en door de eerste grote technologie IPO van de jaren 2020. Nir heeft een master in economie van de Bar-Ilan Universiteit en een bachelor in boekhouding en economie van de Hebreeuwse Universiteit van Jeruzalem.

“Hila is een moderne marketingleider die een van de meest duurzame B2B-merken aller tijden heeft opgebouwd en ze is een adviseur van onschatbare waarde, van go-to-market-strategie tot dagelijkse uitvoering. Gerhard is een visionair op het gebied van business en software en zijn begeleiding en mentorschap helpen ons om het succes van onze klanten verder te verbeteren en onze groei te versnellen terwijl we endpointbeheer herdefiniëren,” aldus Sal Sferlazza, CEO en oprichter van NinjaOne. “We hebben het geluk en de dank dat we leiders als deze hebben om ons te steunen en om onze groei te begeleiden met een klantgerichte focus.”

Lees meer over het NinjaOne-leidinggevend team op https://www.ninjaone.com/nl/leiderschap.

* Toonaangevende IT-trends voor 2024: Automatisering, beveiliging en consolidatie omarmen. Omdia.

Over NinjaOne

NinjaOne is een toonaangevende unified IT-beheeroplossing die de manier waarop IT-teams werken vereenvoudigt. Met NinjaOne kunnen IT-teams al hun endpointbeheertaken automatiseren, beheren en herstellen binnen één snel, modern en intuïtief platform, waardoor de efficiëntie van technici en de gebruikerstevredenheid verbeteren. NinjaOne staat steevast op de eerste plaats voor haar eersteklas klantenondersteuning en is de afgelopen drie jaar erkend als best beoordeelde software in haar categorie op G2 en Gartner Digital Markets. Ga voor meer informatie naar www.ninjaone.com/nl.

Mediacontact:

Mediacontact

Voor media-inlichtingen kunt u contact opnemen met:

Voor alle andere inlichtingen, waaronder marketing- en/of partnermogelijkheden, kunt u contact opnemen met:

Bent u klaar om een IT-Ninja te worden?

Ontdek hoe NinjaOne u kan helpen IT-Management te vereenvoudigen.
Bekijk een demo×

Zie NinjaOne in actie!

Door dit formulier in te dienen geef ik aan akkoord te gaan met het privacybeleid van NinjaOne.